Distances līgums
Šis līgums tiek slēgts starp interneta tirdzniecības vietnes www.ancilmarket.lv īpašnieku SIA „ANCIL”, vien. reģistrācijas Nr. 40203470538, juridiskā adrese: Čiekurkalna 4.šķerslīnija 5-17, Rīga, LV - 1026, (turpmāk tekstā – Pārdevējs), un Pircēju, kas izdara pasūtījumu un veic pirkumu www.ancilmarket.lv interneta tirdzniecības vietnē. Distances līgums attiecas uz visiem pasūtījumiem un pirkumiem, kas veikti www.ancilmarket.lv interneta tirdzniecības vietnē.
1. Pircējs pasūta, pērk un apmaksā, bet Pārdevējs pārdod un piegādā interneta vietnē www.ancilmarket.lv izvietotās preces – skaistumkopšanai ikdienas un profesionālai lietošanai, sadzīves, higiēnas un tml.preces (turpmāk Preces saskaņā ar šī līguma noteikumiem - turpmāk tekstā saukts Līgums).
2. Pircējs pasūta Preces, aizpildot attiecīgu pasūtījuma formu Pārdevēja mājaslapā www.ancilmarket.lv Veicot pasūtījumu, Pircējs apņemas norādīt precīzu informāciju, t.i., vārdu, uzvārdu, piegādes adresi un savu kontaktinformāciju nospiežot uz lauka "Pasūtīt". Par jebkurām izmaiņām Pircējs apņemas ne vēlāk kā 24 stundu laikā no pasūtījuma apstiprināšanas brīža informēt Pārdevēju, rakstot uz e-pastu [email protected] vai izmantojot saziņas formu – KONTAKTI. Pircējs ir atbildīgs par pareizu datu uzrādīšanu, pretējā gadījumā Preces piegāde netiek garantēta. Preces pasūtīšana uzskatāma par Pircēja piedāvājumu Pārdevējam noslēgt šo Distances līgumu par pasūtītās Preces piegādi un par Pircēja piekrišanu iegādāties pasūtīto Preci par norādīto cenu. Visas cenas norādītas eiro ar PVN. Personas dati, kas attiecas uz preces piegādi, netiek nodoti trešajai personai, izņemot "OMNIVA" SIA (turpmāk kurjerdienests), pasūtījuma piegādes nodrošināšanai.
3. Pārdevējs veic Preces piegādi Pircēja norādītajā adresātā saskaņā ar kurjerdienesta noteiktajiem tarifiem. Pircējs sūtīšanas izdevumu un Preču apmaksu veic kopā, pirms apstiprinājuma saņemšanas un Preču piegādes no Pārdevēja. Piegādes cena tiek iekļauta rēķinā.
4. Pasūtījumus Pircējs var veikt 24 stundas diennaktī, bet pasūtījumu komplektēšanu Pārdevējs veic: darba dienās no plkst. 9:00 - 19:00; sestdienās 10:00 – 13:00; svētdien – slēgts un komplektēšana netiek veikta. Pārdevējs nosūta Pircējam apstiprinājumu par pasūtījuma pieņemšanu e-pasta veidā. Ja Pircējs nesaņem apstiprinošu e-pastu, tad pasūtījums nav pieņemts. Pasūtījuma komplektēšana tiek uzsākta brīdī, kad nauda ir ieskaitīta Pārdevēja kontā.
5. Pircējs var izmantot Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likumā ietvertās atteikuma tiesības un atgriezt Preci 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā. http://www.ptac.gov.lv
Lai izvairītos no strīdus situācijām, Preces saņemšanas brīdī Pircējam ir jāpārliecinās vai tā atbilst pasūtījumam (krāsa, preces nosaukums un citi būtiski parametri).
6. Gadījumā, ja Preces ir sakomplektētas neprecīzi, Pircējam ir tiesības Preci apmainīt 14 (četrpadsmit) dienu laikā, aizpildot atgriešanas veidlapu. Kurjerdienesta izdevumus iepriekšminētajā gadījumā sedz Pārdevējs.
7. Ja Pircējs vēlas izmantot atteikuma tiesības, jāņem vērā šādi ieteikumi un nosacījumi:
7.1. Atgriežamā Prece nedrīkst būt lietota (ņemot vērā Preces specifiku). Ja atgriežamās Preces stāvoklis ir pasliktinājies, un tas ir noticis nepareizi to uzglabājot, Pircējam nav tiesības izmantot atteikuma tiesības
7.2. Pircējam ir pienākums saglabāt un nesabojāt Preces oriģinālo iepakojumu
7.3. Ja Pircējs vēlas izmantot atteikuma tiesības, šinī gadījumā tam ir jāsazinās ar Pārdevēju pa e-pastu [email protected] vai izmantojot kontaktu formu saziņai, Pircējs saņem no Pārdevēja atteikuma veidlapas formu, kuru aizpilda un nosūta Pārdevējam uz iepriekšminēto e-pastu
7.4. Pircējam ir pienākums saglabāt gan kurjerpasta dokumentus par Preces saņemšanu, gan pasta/kurjerpasta dokumentus par Preces atgriešanu Pārdevējam
7.5. Ar sīkāku informāciju par to, kas ir Distances līgums un Atteikuma tiesības, Pircējs var iepazīties sekojošā mājas lapas adresē: http://www.ptac.gov.lv
7.6. Naudu par atgriežamo Preci Pārdevējs pārskaita uz Pircēja norādīto bankas kontu Atteikuma veidlapā 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā pēc Līguma izbeigšanas un atteikuma veidlapā norādītās Preces saņemšanas Pārdevēja noliktavā ( Čiekurkalna 4.šķērslīnija 5, Rīgā, Latvijā, LV-1026 ) pamatojoties uz Pircēja atteikumu
8. Vidējais piegādes laiks ir 2 (divas) līdz 5 (piecas) darba dienas, taču Pārdevējs patur tiesības Preci piegādāt 2 (divu) kalendāro nedēļu laikā, jo piegādes termiņi var mainīties atkarībā no Pārdevēja īpašajiem noteikumiem un Preces pieejamības noliktavā.
9. Visas cenas ir norādītas ar 21 % PVN (pievienotās vērtības nodoklis). Preču cenā nav iekļauta maksa par Preču piegādi uz Pircēja noradīto adresi. Piegādes maksa tiek piemērota papildus Preču cenai, un Preču piegādes maksa ir atkarīga no Pircēja izvēlētās piegādes vietas.
10. Apmaksu par Preci Pircējs veic interneta veikalā www.ancilmarket.lv ar kredītkarti (MasterCard, Visa, Maestro, Visa Electron) vai ar bankas pārskaitījumu uz SIA ANCIL konta numuru, kas norādīts priekšapmaksas rēķinā. Visus piegādes izdevumus sedz Pircējs.
11. Šis Līgums ir saskaņā ar Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem. Pircējs apliecina, ka ir iepazinies ar šī Līguma noteikumiem un apņemas tos ievērot un pildīt.
12. Pircējs tiek informēts, ka Pārdevējam ir tiesības jebkurā laikā vienpusēji mainīt šī Līguma noteikumus.